EN PL
LOGOWANIE

Aby się zalogować do swojego konta
wpisz login i hasło.

NEWSLETTER

Zapraszamy do skorzystania z naszego newslettera.
Wystarczy tylko dodać swój email.

Logo
carpathia_logo.jpg

Turystyka

Panel II - Marka Karpacka „Carpathia” – gospodarczy znak jakości Euroregionu Karpackiego.

13 września, godz. 11:00 - 16:00
Hala Podpromie - Centrum Konferencyjne

 

Wprowadzenie do tematyki Panelu:

W obliczu braku strategicznych instrumentów polityki rozwoju dla Karpat (Strategia, Program Operacyjny) na lata 2014 – 2020 należy podejmować działania wykorzystujące z jednej strony dostępne środki UE w ramach różnych programów a z drugiej należy wykorzystywać w innowacyjny i kreatywny sposób potencjał Karpat. Liczyć będą się tylko śmiałe i biznesowo zorientowane projekty. Jednym z takich wyzwań jest podjęta przez Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska misja wykreowania i wdrożenia Strategii Marki Karpackiej CARPATHIA. To międzynarodowe przedsięwzięcie zainspirowane i wspierane  przez partnerów szwajcarskich stanowi priorytetowy kierunek rozwoju współpracy karpackiej na najbliższe lata. Zgodnie z założeniami Marka Karpacka CARPATHIA będzie swoistym znakiem towarowym Karpat, skupiającym pod swoją nazwą najlepsze jakościowo usługi, towary i miejsca w Karpatach. To wielosektorowe wyzwania wymaga ogromnej mobilizacji i dyscypliny ze strony potencjalnych interesariuszy Marki. Wymaga też stosowania sprawdzonych mechanizmów zarządzania marką terytorialną. W drugim panelu na ten temat rozmawiać będą autorzy, beneficjenci i partnerzy Marki Karpackiej CARPATHIA wraz z przedstawicielami aktywnych turystycznie regionów – liderów europejskich.

Tezy do Panelu:

  • Marka Karpacka CARPATHIA – jak skutecznie wdrażać Markę Terytorialną na obszarze 196 000 km2? Uwarunkowania organizacyjne, prawne i operacyjne.
  • Marka Karpacka CARPATHIA – jak wykorzystywać doświadczenia innych regionów? Czy istnieją podobne projekty?
  • Marka Karpacka CARPATHIA – jaki jest najlepszy model biznesowy zarządzania Marką Karpacką?
  • Marka Karpacka CARPATHIA – jak zdobyć serce i umysł światowego turysty?

Panel II - Marka Karpacka „Carpathia” – gospodarczy znak jakości Euroregionu Karpackiego.

Paneliści

Krzysztof
Miśkiewicz
Akademia Górniczo-Hutnicza
Manu
Broccard
Instytut Turystyki Hes-SO Valais
Ralf
Meyer
AGIT
Juli Carbó
Mulet
President de l'Associació Catalunya Polska
Maria
Napiórkowska
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Paolo
Petiziol
Mitteleuropa Cultural Association
Piotr
Lutek
SYNERGIA KANCELARIA DORADCZA
Sten
Lundin
Starszy Doradca w Departamencie Przedsiębiorczości i Stowarzyszeń w zarządzie Powiatu Dalarna w Szwecji.

Powiązane zagadnienia

ORGANIZATORZY

PATRONATY

PATRONATY HONOROWE 2015


               msit.jpg    logoneu.jpg   gusk_gr.jpg    
logo_pe_pl.jpg Stanisław Ożóg 
Poseł do Parlamentu Europejskiego


 podkarpackie.jpg

 
       


 


                  ambasada_szwajcarii_w_pl.jpg    logo_pe_pl.jpg Marek Kuchciński  Wicemarszałek Sejmu  Rzeczypospolitej  Polskiej   konwencja_karpacka2.png
 
 

 


Wszelkie prawa zastrzeżone 2012
Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska
projekt: agencjainvitro.pl, realizacja: agendo.pl, system: Imperial CMS

Alpejsko - Karpackie Forum Współpracy wrzesień 2012 | Hala Podpromie ul. Podpromie 10, Rzeszów