EN PL
LOGOWANIE

Aby się zalogować do swojego konta
wpisz login i hasło.

NEWSLETTER

Zapraszamy do skorzystania z naszego newslettera.
Wystarczy tylko dodać swój email.

Logo
carpathian_innovation.jpg

Innowacje

KOMPONENT III „Innowacyjność”

1. „Muzea karpackie – networking i Karpacka Karta Muzealna”

 

Jedną ze zidentyfikowanych innowacji szwajcarskich, które można wykorzystać w rozwoju Marki Karpackiej CARPATHIA jest projekt pod nazwą „Swiss Museum Pass”. To doskonale funkcjonujące rozwiązanie organizacyjne o biznesowym charakterze skupia ponad 100 muzeów w Konfederacji Szwajcarskiej, które promują się wzajemnie oraz udostępniają swoje zbiory na podstawie doskonale funkcjonującej wielofunkcyjnej karty muzealnej. Zainspirowani tym rozwiązaniem, na podstawie zapisów „Strategii Innowacji…” chcemy powołać do życia „Carpathian Museum Pass”. Podczas warsztatów prowadzonych przez Prezesa Swiss Museum Pass zaprezentujemy szwajcarskie doświadczenia w tym zakresie oraz zaproponujemy własny model organizacyjno – biznesowy dla Karpackiej Karty Muzealnej wraz z planem pracy nad jej wprowadzeniem. Warsztaty kierowane są do kadry kierowniczej, dyrektor muzeów z obszaru Karpat oraz przedstawicieli instytucji kultury.

 

2. „Turystka Miejska – mistyka miast karpackich jako produkt”

 

Jednym ze zidentyfikowanych w ramach Strategii Marki CARPATHIA kluczowych zasobów jest przestrzeń miejska Karpat. Miasta karpackie z ich wyjątkowością, wielowiekową, wielokulturową historią, doskonale oddają bogactwo Karpat oraz ich autentyczność. Stanowią tworzywo dla produktów i pakietów turystycznych w kategorii „Mistyka Miast Karpackich”. Aby wykorzystać ten potencjał należy go przygotować i uruchomić pod parasolem Marki Karpackiej wykorzystując najlepsze szwajcarskie doświadczenia. Dlatego jednym z priorytetów Euroregionu w ramach „Strategii Polsko-Szwajcarskiej Współpracy w zakresie Turystyki Karpackiej” jest właśnie przestrzeń miejska w Karpatach. Aby jednak uruchomić procesy modernizacyjne i innowacyjne na bazie współpracy międzynarodowej potrzebne jest profesjonalne przedstawienie celów, zasad i korzyści wynikających z kreowania innowacyjnych, miejskich produktów turystycznych w ramach Marki CARPATHIA. Dlatego właśnie zaprosiliśmy najlepszych ekspertów aby w formie warsztatów przedstawili decydentom, burmistrzom i prezydentom z Karpat oraz kadrom zarządzającym turystyką w miastach karpackich mechanizm współpracy w tym zakresie w ramach Marki CARPATHIA. Miasta Karpackie mają do odegrania wiodącą rolę w Marce CARPATHIA. Przygotujmy się do niej.

KOMPONENT III „Innowacyjność”

Paneliści

Jacek
Pogorzelski
PRIMECODE
Rafael
Enzler
Swiss Museum Pass, Zurich Szwajcaria

PATRONATY

PATRONATY HONOROWE 2015


               msit.jpg    logoneu.jpg   gusk_gr.jpg    
logo_pe_pl.jpg Stanisław Ożóg 
Poseł do Parlamentu Europejskiego


 podkarpackie.jpg

 
       


 


                  ambasada_szwajcarii_w_pl.jpg    logo_pe_pl.jpg Marek Kuchciński  Wicemarszałek Sejmu  Rzeczypospolitej  Polskiej   konwencja_karpacka2.png
 
 

 


Wszelkie prawa zastrzeżone 2012
Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska
projekt: agencjainvitro.pl, realizacja: agendo.pl, system: Imperial CMS

Alpejsko - Karpackie Forum Współpracy wrzesień 2012 | Hala Podpromie ul. Podpromie 10, Rzeszów