EN PL
LOGOWANIE

Aby się zalogować do swojego konta
wpisz login i hasło.

NEWSLETTER

Zapraszamy do skorzystania z naszego newslettera.
Wystarczy tylko dodać swój email.

Logo
carpathian_products.jpg

Turystyka

KOMPONENT II „Marka Karpacka CARPATHIA”

1. Produkt lokalny, regionalny, ekologicznych i tradycyjnych w ramach Marki CARPATHIA

 

Marka Karpacka jest oparta o precyzyjnie zdefiniowany system sensoryki karpackiej. Jednym z jej elementów są kulinaria oraz portfel produktów lokalnych, regionalnych, ekologicznych i tradycyjnych. Aby skutecznie zidentyfikować, opracować i włączyć te kategorie produktów do „koszyka” Marki CARPATHIA potrzebny jest system ewidencji, kontroli jakości, promocji, marketingu i sprzedaży tego typu produktów. Na warsztatach prowadzonych przez szwajcarskich i polskich ekspertów zaprezentowane zostaną szwajcarskie, międzynarodowe oraz polskie doświadczenia w tym zakresie oraz omówiony zostanie model systemu dla tego typu produktów w ramach Marki CARPATHIA. Warsztaty kierowane są do przedstawicieli producentów, dystrybutorów produktów oraz twórców ludowych i artystów związanych z Karpatami.

 

2. Produkt turystyczny Marki CARPATHIA

 

Produkt turystyczny oraz jego komercjalizacja w formie pakietu jest podstawową składową Marki CARPATHIA. To wokół wyselekcjonowanych produktów budujemy unikalną opowieść o Karpatach i ich tajemnicach zawartych w przestrzeni, ludziach zabytkach i przyrodzie. Dlatego niezwykle ważne jest aby pakiety i produkty przygotowane były według najlepszych wzorców oraz profesjonalnie zarządzane w ramach Marki. Warsztaty kierowane są do przedstawicieli partnerów Marki posiadających zasoby istotne z punktu widzenia jej strategii. Podczas warsztatów odpowiemy na pytanie jak budować produkt w ramach marki CARPATHIA, przedstawimy metodologię przygotowania produktów i pakietów Marki CARPATHIA na podstawie jej Strategii, oraz zaprezentujemy biznesowe zasady współpracy w systemie zarządzania Marką. Warsztaty przeznaczone są dla zidentyfikowanych partnerów Marki CARPATHIA, przedstawicieli biur podróży, przewodników kadry zarządzającej HoReCa.

komponent-ii.jpg

KOMPONENT II „Marka Karpacka CARPATHIA”

Paneliści

Astrid
Gerz
REDD ASSOCIATION, Lozanna Szwajcaria
Andrzej
Gąsienica Makowski
Pełnomocnik Marszałka Województwa Małopolskiego ds. Karpackich
Izabella
Byszewska
Polska Izba Produktu
Michal
Basiński
SYNERGIA KANCELARIA DORADCZA
Piotr
Lutek
SYNERGIA KANCELARIA DORADCZA
Robert
Łętowski
''Beskid Zielony'' Lokalna Organizacja Turystyczna

ORGANIZATORZY

PATRONATY

PATRONATY HONOROWE 2015


               msit.jpg    logoneu.jpg   gusk_gr.jpg    
logo_pe_pl.jpg Stanisław Ożóg 
Poseł do Parlamentu Europejskiego


 podkarpackie.jpg

 
       


 


                  ambasada_szwajcarii_w_pl.jpg    logo_pe_pl.jpg Marek Kuchciński  Wicemarszałek Sejmu  Rzeczypospolitej  Polskiej   konwencja_karpacka2.png
 
 

 


Wszelkie prawa zastrzeżone 2012
Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska
projekt: agencjainvitro.pl, realizacja: agendo.pl, system: Imperial CMS

Alpejsko - Karpackie Forum Współpracy wrzesień 2012 | Hala Podpromie ul. Podpromie 10, Rzeszów